Successos

Banyoles

L’incendi d’un bus a l’interior de la nau de Teisa a Banyoles mobilitza 14 dotacions dels Bombers

Ràdio Banyoles

Dijous 13 d’agost · 13:36

El foc s’ha originat aquest dimecres en un vehicle híbrid i n’ha afectat un altre, sense provocat afectacions personals.
(F: @bomberscat)
(F: @bomberscat)

Un autobús de l’empresa Teisa s’ha incendiat aquest dimecres a la tarda a la nau que la companyia té a Banyoles, afectant un segon vehicle que estava estacionat al costat. Els Bombers van rebre l’avís a les 16.16 h i van mobilitzar 14 dotacions fins al lloc. En el moment dels fets no hi havia ningú a l’interior de les instal·lacions, i no hi ha hagut afectacions personals.

El foc s’hauria originat en un dels vehicles híbrids de la companyia, que feia poc que estava estacionat a la nau, després d'haver circulat durant tot el dia. En aquell moment hi havia un altre autobús al costat, que també va quedar afectat.

Al voltant de les 6 de la tarda, els Bombers van informar que l’incendi ja no presentava flama, i posteriorment van revisar l’estat de la nau. També es van ventilar les naus adjacents, que no van patit danys.

També et pot interessar

ads.skip.countdown-text
ads.skip.button-text