Atletisme

Banyoles

Esther Guerrero suma la seva primera medalla internacional amb un bronze al relleu mixt de l’Europeu de cros

Ràdio Banyoles

Dilluns 11 de desembre 2017 · 12:48

La banyolina va fer la tercera posta i va mantenir la posició, aconseguint estrenar el seu palmarès europeu i continuarà preparant la temporada de pista coberta.

 

Aquest cap de setmana s’ha disputat a la localitat eslovaca de Samorin el Campionat d’Europa de Cros on la banyolina Esther Guerrero ha aconseguit una medalla de bronze, la primera que obté a nivell internacional. L’atleta del New Balance ha format part de l’equip espanyol de relleu mixt juntament amb Solange Pereira, Víctor Ruiz i Jesús Gómez. En l’edició inaugural de la modalitat de relleu mixt, la cursa ha estat molt emocionant i l’equip espanyol ha estat lluitant fins al final per les posicions de podi amb Gran Bretanya i la República Txeca. Finalment, el combinat espanyol ha finalitzat la prova en 3a posició amb un temps de 18:26, a dos segons del vencedor, la Gran Bretanya.

 

Esther Guerrero, que ha corregut en el tercer relleu, valora de forma molt positiva aquesta primera medalla internacional. Ha explicat que hi ha hagut molt bon ambient entre els membres de l’equip i sobre la cursa ha detallat que va sortir tranquil·la, reservant forces i al tram final dels seus 1.500 metres es va exprimir al màxim.

 

Mundial de pista coberta

 

Després d’aquesta primera medalla internacional, Guerrero segueix centrada en el seu principal objectiu els propers mesos, el Mundial de pista coberta. Aquest any, la mínima necessària per poder participar al Mundial en la prova de 800 metres és de 2 minuts i 2 segons, una marca que l’atleta banyolina considera bastant complicada.

 

El Mundial de Pista Coberta es disputarà a la ciutat anglesa de Birmingham el primer cap de setmana de març del 2018.

També et pot interessar

ads.skip.countdown-text
ads.skip.button-text