El primer equip masculí de la UE Porqueres ja coneix el quadre del play-off de promoció d’ascens a Primera Catalana. Aquest cap de setmana s’ha acabat la lliga regular amb victòria dels blanc-i-vermells per 1 a 3 al camp del Sant Gregori. Un partit intranscendent per la classificació, però important per mantenir la competitivitat d’un Porqueres que ja s’havia assegurat la segona plaça fa quinze dies.
Ara ja sap que el primer rival a la promoció serà l’Arbúcies, cinquè classificat, amb el partit d’anada al camp dels de la Selva aquest pròxim dissabte a les 16.30 h i la tornada a Miànigues el dia 31 de maig. Durant la temporada regular, els porquerencs han vençut els dos enfrontaments contra l'Arbúcies. L’altra semifinal la disputaran el Begur i el Bescanó.
Es defineix així el camí per assolir l’ascens a Primera Catalana, en què el Porqueres tindrà el factor camp a favor si passa les dues fases. L’entrenador, Àngel Roig, destaca la solidesa defensiva de l’equip, el menys golejat de la categoria, i vol més encert i contundència al davant. En aquest sentit, l’equip s’ha reforçat al tram final amb Zaka, que ha fet cinc gols en tres partits com a titular.