Teatre

Banyoles

‘La Pell Fina’ arriba aquest divendres al Teatre Municipal de Banyoles amb entrades exhaurides

Ràdio Banyoles

Dijous 16 de març · 13:09

La comèdia, escrita per Carmen Marfà i Yago Alonso, aborda el tema de la veritat i la manera que tenim de tractar-nos.

L’espectacle ‘La Pell Fina’ es podrà veure aquest divendres al Teatre Municipal de Banyoles. Es tracta d’una comèdia de situació que tracta el tema de la veritat, la maternitat, el talent i les relacions de parella, i posa de manifest que tenir cura dels altres segueix sent una assignatura pendent. La tècnica de cultura i festes, Íngrid Calpe, parla sobre el que proposa la peça.

L’obra comença quan en Nacho i la Miranda, una jove parella de Barcelona, visiten als seus amics que acaben de ser pares. Tot sembla anar bé fins que el Nacho deixa anar, sense donar-li molta importància, que el petit Jan és molt lleig. A partir d’aquí, i tot i que els recents pares intenten treure ferro a l’assumpte, l’ambient s’enrareix i comencen a sortir a la llum algunes altres veritats que fins ara cadascú guardava.

Es tracta d’un muntatge de la Sala Flyhard escrita i dirigida per Yago Alonso i Carmen Marfà; i interpretada per Ángela Cervantes, Biel Duran, Francesc Ferrer i Laura Pau. La peça es va estrenar el maig de l’any passat i ha estat nominada als V Premis Teatre Barcelona i als Premis Butaca, i va guanyar els V Premis Teatre Barcelona de l’edició del 2022 per la millor interpretació revelació d’Ángela Cervantes.

L’espectacle, que es podrà veure el divendres les 20 h al Teatre Municipal, fa dies que té les entrades exhaurides.

També et pot interessar

ads.skip.countdown-text
ads.skip.button-text