Comunicació · Promoció Econòmica

Banyoles

La marca Odt de l’estudi Enserio reedita una samarreta de la Banyoles preolímpica

Ràdio Banyoles

Dimecres 10 d’agost · 13:41

La nova línia del projecte vol vetllar per la recuperació i la reedició de peces clàssiques del patrimoni gràfic de la ciutat.
F: Odt - Enserio
F: Odt - Enserio

A finals del 2021 l’estudi Enserio va llançar la marca Oficina de turisme (Odt), una plataforma digital de productes i objectes de marxandatge de Banyoles. Més de mig any després, han reeditat una samarreta amb un logotip de la Banyoles preolímpica amb la marca turística del moment.

La nova línia del projecte té l’objectiu de vetllar per la recuperació i la reedició de peces clàssiques del patrimoni gràfic de la ciutat i així aconseguir posar-les en valor. En parla a Ràdio Banyoles un dels integrants de l’estudi Enserio, Miquel Amela.

Banyoles reflex

El logotip ‘Banyoles reflex’ inclou el nom de la ciutat i el seu reflex a la part de sota. La nova samarreta reeditada per Odt, i que en el seu moment va significar el boom de la Banyoles preolímpica, inclou l’estampat a la part de l’esquena i a la zona del pit.

Amela explica que és una icona del passat i que haver-la reeditat els permet parlar del patrimoni gràfic de Banyoles.

Odt Enserio

El projecte Odt és una web de productes i objectes de Banyoles, de souvenirs alternatius que vol dotar la ciutat de peces i objectes que la promocionin des d’un punt de vista més local i singular.

La prevenda per aconseguir la camiseta d’Odt està oberta fins al 28 d’agost a través de la pàgina web de la marca. A principis de setembre es farà la producció de les samarretes i s’enviaran als clients.

També et pot interessar

ads.skip.countdown-text
ads.skip.button-text