Política

Pla de l'Estany

L’Assemblea del Pla de l’Estany omple dos autocars per anar a la manifestació de l’11-S a Barcelona

Ràdio Banyoles

Divendres 10 de setembre 2021 · 14:00

S’ha notat un descens important de la demanda de places respecte a altres anys, fet que s’atribueix entre altres al cansament polític i a la pandèmia.

La manifestació de la Diada que organitzen conjuntament l’Assemblea, Òmnium Cultural i l’Associació de Municipis per la Independència es tornarà a fer aquest 2021 de forma centralitzada a Barcelona. El recorregut sortirà de la plaça Urquinaona i recorrerà la via Laietana i el passeig d’Isabel II fins a arribar a l’Estació de França, on se celebrarà l’acte polític final.

Amb el lema “Lluitem i guanyem la independència”, la ciutadania està convocada a les 16.30 h a la plaça d’Urquinaona, tot i que la idea és repartir la gent al llarg del carrer Pau Claris, per començar la marxa a les 17.14 h.

Menys autobusos des de la comarca

Un any més, l’Assemblea del Pla de l’Estany ha organitzat autobusos perquè la gent de la comarca pugui desplaçar-se a Barcelona. Enguany, però, s’ha notat un descens de participació, i de moment s’han omplert dos autobusos enfront dels més de 10 que s’havien arribat a omplir en anteriors ocasions. Un dels responsables de l’ANC a la comarca, Jaume Padrès, constata que aquest any s’ha notat un descens important de la demanda de places, que s’atribueix en part a la desmotivació política i a la pandèmia. Tot i això, assegura que l’Assemblea no defalleix i continua en la línia de mobilització ciutadana per defensar la independència de Catalunya.

Actes per commemorar l’1 d’octubre

Enguany, a banda de la mobilització de l’11-S, l’ANC està organitzant actes per reivindicar l’1 d’octubre. S’han organitzat diverses mobilitzacions i actes que s’allargaran durant tres dies i també es fa una crida a participar-hi per celebrar “una gran victòria que no ha de caure en l’oblit”.

Els autocars del Pla de l’Estany per anar a la manifestació de la Diada a Barcelona sortiran de l’avinguda de la Farga a la 1 del migdia i tornaran de Barcelona al voltant de les 7 de la tarda. Els tiquets tenen un preu de 10 € i es poden comprar al bar La Patagònia de Banyoles, al supermercat Charter de Cornellà del Terri i al forn de pa de Corts.

També et pot interessar

ads.skip.countdown-text
ads.skip.button-text