Municipal

Banyoles

El Municipal acull dijous (20h) el debat electoral entre els quatre alcaldables a Banyoles

Ràdio Banyoles

Dimecres 24 de maig · 14:08

Organitzat conjuntament entre Ràdio Banyoles i Banyoles TV, se centrarà en equipaments; habitatge i urbanisme; mobilitat i sostenibilitat; i atenció a les persones.

En el marc de les eleccions municipals d’aquest diumenge, Ràdio Banyoles i Banyoles Televisió han organitzat conjuntament el debat entre els quatre caps de llista de la ciutat. Es farà en directe des del Teatre Municipal de Banyoles, aquest dijous dia 25 de maig a les vuit del vespre, amb entrada oberta al públic i es podrà seguir a través de Banyoles TV, al 107.3 FM i al web radiobanyoles.cat.

En el debat intervindran Miquel Noguer (Junts Banyoles), Jaume Butinyà (ERC-Som Banyoles), Jana Soteras (Sumem CUP Banyoles) i Quim Fernàndez (PSC-Convivència i Progrés). Es donarà espai a les quatre candidatures que opten a l’alcaldia de Banyoles perquè presentin les seves propostes per al proper mandat i que el mateix debat serveixi per confrontar-les. Per fer-ho s’han plantejat quatre grans blocs temàtics centrats en equipaments; habitatge i urbanisme; mobilitat i sostenibilitat; i atenció a les persones.

També hi haurà un torn final amb la selecció d’algunes preguntes que els espectadors i oients poden fer arribar, fins aquest dijous, per WhatsApp al 606 966 829 o per correu electrònic a radio@banyoles.org, a info@banyolestv.cat. Està previst que el programa especial s’allargui més enllà de les dues hores.

El debat té el suport de la Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes de Catalunya i també de la Demarcació de Girona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya.

També et pot interessar

ads.skip.countdown-text
ads.skip.button-text