TancaAquest lloc web fa ús de cookies de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la navegació. Si continueu navegant, considerarem que n'accepteu l'ús. Podeu obtenir més informació, així com saber com canviar-ne la configuració consultant la nostra política de cookies.
107.3 FM

Ràdio Banyoles

Dissabte 16 de gener del 2021

ARA FEM!

escolta-ho en directe

Connexió amb Catalunya Informació

PLAY

Notícies

Les notícies de Ràdio Banyoles

 

Cercador


Cerqui noticies tot filtrant la recerca amb les seguents opcions:


A | Text lliure
B | Entre dates (2008-09-10)
delCalendari
al Calendari
 
C | Zona geogràfica
D | Tema
E | Ordenades per
 
← Torna enrere

Fotografia
El tall va afectar Can Puig, Canaleta, la Farga, Sota Monestir i Barri Vell.

Societat » Societat    + d'aquest tema
26/11/2020

Telefònica resol l’avaria a Banyoles i els abonats tornen a tenir servei onze dies després

Arxius d'audio:

 
  •  26/11/2020

 

Banyoles    + d'aquesta zona

 

L’Ajuntament informa que s’ha restablert la telefonia i internet a tots els usuaris afectats de la zona est de la ciutat.

 

Telefònica ha donat per resolta aquest dimecres l’avaria que els darrers dies ha deixat sense servei de telefonia i internet a un percentatge important d’habitatges de Banyoles. El regidor de Serveis Territorials, Albert Tubert, ha detallat que dimecres al migdia la companyia va informar del restabliment dels serveis i s’ha pogut constatar amb els veïns, que ja tornen a estar connectats.

 

Avaria de l’empresa

 

La incidència va tenir lloc el dissabte 14 de novembre, quan una avaria provocada per una inundació d’una línia telefònica soterrada en un tram d’uns 160 metres, proper a les obres de la variant de Banyoles, va deixar sense servei un 6% d’abonats de la zona. El tall va arribar, segons dades del consistori, als barris de Can Puig, Canaleta, la Farga, Sota Monestir i el Barri Vell. Progressivament s’havia anat restablint la connexió a alguns dels afectats, però des d’aquest dimecres es dona totalment per resolta.

 

Tubert ha recordat que la responsabilitat de la incidència recau en la companyia perquè ha afectat una infraestructura privada.

 

Consulta al 1004 per incidències

 

El regidor també recorda que, en cas que hi hagi algun veí que no tingui connexió, s’ha de posar en contacte directament amb la companyia a través del 1004 per resoldre individualment la incidència.

TAGS: Telefònica, telefonia

 

NOTÍCIES RELACIONADES:

.

 

Programes

Programes que queden per emetre

De dilluns a divendres de 10:10 a 11:30 i de 17:07 18:30

Divendres de 20:00 a 21:00 i dimarts de 19:00 a 20:00 (reposició)

Segon dissabte de mes