TancaAquest lloc web fa ús de cookies de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la navegació. Si continueu navegant, considerarem que n'accepteu l'ús. Podeu obtenir més informació, així com saber com canviar-ne la configuració consultant la nostra política de cookies.
107.3 FM

Ràdio Banyoles

Dimarts 22 de setembre del 2020

ARA FEM!

escolta-ho en directe

Connexió amb Catalunya Informació

PLAY

Notícies

Les notícies de Ràdio Banyoles

 

Cercador


Cerqui noticies tot filtrant la recerca amb les seguents opcions:


A | Text lliure
B | Entre dates (2008-09-10)
delCalendari
al Calendari
 
C | Zona geogràfica
D | Tema
E | Ordenades per
 
← Torna enrere

Destacada
Fotografia
La nova marca 'De Banyoles' s'ha presentat aquest dijous al vespre.

Publicitat

Economia » Promoció Econòmica    + d'aquest tema Economia » Turisme    + d'aquest tema
17/07/2020

Banyoles estrena una nova marca de promoció que apel·la a l'orgull i al sentiment de pertinença a la ciutat

 

Banyoles    + d'aquesta zona

 

‘De Banyoles’, que es va presentar dijous al vespre, busca també atraure visitants al centre i obre el ventall dels elements identificatius de la ciutat.

 

L’Ajuntament de Banyoles ha presentat aquest dijous al vespre al Museu Arqueològic la nova marca de promoció de la ciutat: ‘De Banyoles’, que pretén reivindicar l’orgull de pertinença al municipi, però també identificar-ne tots els elements que en formen part.

 

La nova marca parteix de la voluntat de renovar la imatge promocional de Banyoles i crear una nova marca transversal que substitueixi el lema ‘Una volta a l’Estany’ creat a mitjans dels 2000 per l’anterior equip de govern. La regidora de Promoció Econòmica i Turisme, Anna Tarafa, ha detallat que la nova marca permetrà donar a conèixer “les potencialitats de la ciutat, més enllà de l’Estany”.

 

El concepte De Banyoles fa referència a qualsevol element identitari com a reflex de l’orgull banyolí i el fort sentiment de pertinença que caracteritza la ciutat, però també com a indicador geogràfic. Segons la regidora, la marca permet dirigir-se a diferents col·lectius i àmbits, com la cultura, l’esport, el comerç o les famílies. A més, també vol implicar als veïns i veïnes de la ciutat.

 

Conceptualització de l’estudi Enserio

 

La nova marca ha estat conceptualitzada pels banyolins Miquel Amela i Ferran Rodríguez, de l’estudi Enserio. En la presentació van subratllar que s’han evitat “les fórmules típiques de les marques turístiques” apostant per un llenguatge propi amb la voluntat d’implicar els banyolins i banyolines “ensenyant la Banyoles del dia a dia”.

 

Vídeo promocional

 

L’acte de presentació ha servit també per estrenar el nou vídeo promocional de la ciutat. L’espot, realitzat per la productora audiovisual banyolina L’Upuntvuit, repassa un gran nombre d’elements identitaris de la ciutat mentre es desenvolupa una petita història que serveix de fil conductor.

 

 

A banda de l’espot, també s’ha editat un diari que recull els principals atractius de Banyoles, amb un reportatge fotogràfic de Sílvia Poch, i s’han dissenyat diferents elements de promoció com una bossa.

 

Punt de partida

 

La regidora ha volgut remarcar que el que s’ha presentat és un punt de partida d’una nova marca transversal de ciutat i que anirà creixent amb el pas del temps. A partir d’ara, tot el material informatiu, de marxandatge i l’activitat a les xarxes socials estarà sota el paraigües ‘De Banyoles’.

 

La campanya es va començar a preparar a finals de l’any passat i es va enllestir el mes de març, just abans del confinament per la pandèmia. Els responsables municipals confien que la implantació aquest estiu contribueixi a recuperar el sector turístic i comercial de la ciutat.

TAGS: De, Banyoles, marca

 

 

Programes

Programes que queden per emetre

Dijous de 20:00 a 21:00

Divendres de 20:00 a 21:00 i dimarts de 19:00 a 20:00 (reposició)

De dilluns a dijous de 22:00 a 22:30. Divendres de 22:00 a 23:00