TancaAquest lloc web fa ús de cookies de tercers per tal d'obtenir informació estadística sobre la navegació. Si continueu navegant, considerarem que n'accepteu l'ús. Podeu obtenir més informació, així com saber com canviar-ne la configuració consultant la nostra política de cookies.
107.3 FM

Ràdio Banyoles

Dimecres 08 d'abril del 2020

ARA FEM!

escolta-ho en directe

Connexió amb Catalunya Informació

PLAY

Notícies

Les notícies de Ràdio Banyoles

 

Cercador


Cerqui noticies tot filtrant la recerca amb les seguents opcions:


A | Text lliure
B | Entre dates (2008-09-10)
delCalendari
al Calendari
 
C | Zona geogràfica
D | Tema
E | Ordenades per
 
← Torna enrere

Fotografia
L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de Banyoles ha realitzat 22.881 atencions.

Publicitat

Participació Ciutadana    + d'aquest tema
24/02/2020

L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Banyoles ha augmentat un 27% els tràmits telemàtics

Arxius d'audio:

 
  •  24/02/2020

 

Banyoles    + d'aquesta zona

 

El servei va registrar una pujada global d’un 2,7% en el nombre d’atencions durant l’any passat, però els registres presencials s’han reduït un 15%.

 

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de Banyoles ha realitzat 22.881 atencions durant el 2019, un increment del 2,7% respecte al 2018, quan en van ser 22.274. La dada més significativa és l’augment en els tràmits telemàtics a través de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), que han crescut un 27% i han passat de 10.248 a 13.016. Per contra, el registre de documents de forma presencial a la seu física de l’OAC ha disminuït un 15%, de 10.764 serveis a 9.132. Pel que fa a la resta de vies d’atenció, el correu electrònic ha patit una davallada important, de 400 tràmits el 2018 a 105 el 2019, el que suposa una reducció del 74%; també ha baixat l’ús del correu postal (de 755 a 521, un 31% menys), mentre que el fax no ha patit cap variació (107).



La regidora responsable de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, Clàudia Massó, ha valorat positivament les dades que, assegura, demostren la consolidació de l’administració electrònica en els tràmits.



L’àrea que registra més atencions és la del padró municipal, amb un total de 8.286; en segon lloc hi ha les atencions pròpies de l’OAC (4.815), i en tercer, la gestió tributària i tresoreria (1.575). Altres àrees i temes que concentren un nombre destacat d’atencions són habitatge (1.561), urbanisme (986) i la venda d’entrades d’activitats culturals (908).

 

La regidora ha recordat que qualsevol persona que necessiti assessorament sobre els tràmits telemàtics pot informar-se trucant a l’OAC.

 

Les dades també recullen que els mesos en què l’Oficina d’Atenció al Ciutadà ha atès més tràmits han estat el maig i l’abril; i els dilluns són els dies amb un major volum d’atencions, que es concentren als matins i els migdies.

TAGS: OAC

 

 

Programes

Programes que queden per emetre

Diada de Sant Jordi a la plaça Major

Dissabte de 13:00 a 14:00 i diumenge d'11:00 a 12:00 (reposició)

Dimecres de 21h a 22h